تولدت مبارک

 

محسن موزتو بخور

«بازی ما با دربی همزمان بود اما واقعا دل تو دلم نبود تا بازی تمام شود و نتیجه را متوجه شوم. البته از قبل به همه گفته بودم که استقلال این دربی را می‌برد. به همه هواداران استقلال، بازیکنان و کادرفنی باشگاه تبریک می‌گویم. همین که جشن قهرمانی تیم دوم پایتخت را برهم زدند کارشان کمتر از قهرمانی نبود

افتخار پرسپولیس= دومین قهرمانی پیاپی

افتخار کیسه= تأخیر در قهرمانی سرورشون