استقلالی‌ها امروز با واریز هزینه دادرسی مجدد به فدراسیون، خواستار بررسی و تعلیق یک جلسه از محرومیت رحمتی شده بودند. سایت رسمی فدراسیون فوتبال هم دقایق قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد درخواست استقلال را پذیرفته و محرومیت رحمتی تعلیق شده است: «پس از ارائه درخواست سید مهدی رحمتی، دروازه بان مبنی بر بخشش و رفع تعلیق یک جلسه از دو جلسه محرومیت خود به کمیته انضباطی، این کمیته اعلام کرد.

که با توجه به اظهار ندامت و پشیمانی و همچنین پرداخت جریمه یکصد میلیون ریالی توسط این دروازه بان، یک جلسه محرومیت باقی مانده وی تا پایان فصل به حالت تعلیق در می آید و اگر تخلفی از سوی رحمتی رخ داد محرومیت وی علاوه بر اتخاذ تصمیم جدید درباره تخلفش،  به اجرا گذاشته می شود.»

 

خاک تو سر این فدراسیون