در فوتبال ما از این چیزا تا دلت بخواد هست حالا شده هیچ کجای دنیا هم نباشد.

مگه همین قضیه سامانه و اسپانسر ما نزدیک به دو برابر بیشتر نیستیم کجای دنیا اونها خریدهای پُر هزینه و رخت و پاش دارند و ما حتی نمیتونیم بدهی هامون بدیم.


حالا بگم کجای دنیا ؟؟؟؟ اینجا اینجا یعنی ایران و فوتبال خودمون