اصلا تعجب نداره
در فوتبال ما از این چیزا تا دلت بخواد هست حالا شده هیچ کجای دنیا هم نباشد.
مگه همین قضیه سامانه و اسپانسر ما نزدیک به دو برابر بیشتر نیستیم کجای دنیا اونها خریدهای پُر هزینه و رخت و پاش دارند و ما حتی نمیتونیم بدهی هامون بدیم.
حالا بگم کجای دنیا ؟؟؟؟ اینجا اینجا یعنی ایران و فوتبال خودمون
+ نوشته شده در سه شنبه ششم تیر ۱۳۹۶ ساعت 13:15 توسط سجاد
|
پرسپولیسی ام