دوستان طوری از قرارداد طارمی ایراد می‌گیرند انگار فراموش کردند که فرهاد مجیدی چطور غیرقانونی به لیست استقلال اضافه شد یا پروپئیچ که این یکی بعد از پایان زمان رسمی نقل و انتقالات یک نیمه کامل هم برای تیمش بازی کرد! طارمی به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوسته و دوستانی که می‌خواهند از نمد اظهارات ناپخته این جوان برای خودشان کلاه بدوزند، بهتر است وقت تلف نکنند.