تارتار ؛ تا ابد کرمانشاهی را نفرین می کنم
مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم نقش داور را در نتیجه بدی که امروز تیمش گرفت زیاد میداند. او در نشست خبری بعد از بازی حسابی از داور و همچنین کمیته داوران انتقاد کرد.
آقای اصفهانیان برو!
روی صحبتم با آقای اصفهانیان است. یا اشتباهات را اصلاح کن و بپذیر یا اینکه خودت برو! یک هفته است روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار می کنیم اما داور بازی به راحتی و در همان اول بازی، پنالتی گرفت. کرمانشاهی در حد این بازی نبود. به خود داور در بین دو نیمه گفتم که تا دنیا دنیاست از او نمی گذرم و او را نمی بخشم!
پنالتی ما پنالتی نبود
اصلا آن صحنه پنالتی نبود. داور در حد و اندازه این لیگ هست ؟ من نمی خواستم پنالتی را بزنند اما همکارانم نگذاشتند. او بعد از اشتباهات داوری خواست به نفع ما بیخود سوت بزند. آقای اصفهانیان تلاش های شبانه روز ما را با یک داور خراب کردید. با یک سوت همه زحمات به باد رفت.
معلومه که نمی خوان تیمی که با پنجاه میلیارد بسته شده از گرفتن سهمیه جا بمونه
پرسپولیسی ام