کارشناسی داوری بازی کیسه
*در دقیقه 4 مهدی قائدی تماس دست مدافع پارس جنوبی را که در بیرون محوطه جریمه روی بدنش حس کرد با ادامه حرکت به محوطه جریمه و پشت پایی که به خودش زد توانست یک پنالتی را از داور بگیرد*
*در هنگام ضربه پنالتی جپاروف، تعداد زیادی از بازیکنان دو تیم در زمان زدن ضربه به داخل هجده قدم آمدند که باید داور این پنالتی را مطابق قانون تکرار می کرد*
*گل دوم آفساید بود. و قبلش وریا غفوری خطا کرد ولی داور نگرفت*
*پژمان منتظری کاملا سیف الهی را هلش داد و شارژش کرد واون صحنه صددرصد پنالتی بود. در کل این بازی نشون داد کیسه بدون داوری و خورشیدی و کرمانشاهی هیچی نیست*
*دقیقه 3 پنالتی گرفت و شیرازه تیم رو از هم پاشید باز ترسیدن کیسه نتونه بازی رو ببره محض اطمینان دقیقه 20 بازیکن رو اخراج کرد ولی پارس بازم رو به دفاع اتوبوسی نیاورد چون کیسه عددی نبوده و نیست*
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم بهمن ۱۳۹۶ ساعت 19:54 توسط سجاد
|
پرسپولیسی ام