بزگترین حسرت استقلالیا اینه که تو بازی با العین رضا کرمانشاهی را نداشتن. اگه کرمانشاهی اونجا هم واسه استقلال بازی میکرد بجای اینکه ۶تا بخورن احتمالا ۶تا میزدن.فقط کافی بود همون دقیقه اول عمر عبدالرحمان را همینطوری الکی اخراج کنه. والا خخخخخ