پرسپولیس به سمت قهرمانی غش کرد
قرمز ترین پسر دنیا: در
دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17 امروز تیم های
پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در حضور
25 هزار نفر با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
محمد عباس زاده در دقیقه 11 روی ضربه ارسالی از نقطه کرنر و حمیدرضا علی عسگر در دقیقه 19 روی اشتباه مهلک احسان حاج صفی، مدافع سپاهان برای پرسپولیس گلزنی کردند.
در نیمه دوم نیز پرسپولیس فشار حملات خود را برای زدن گل سوم بیشتر کرد و از سوی دیگر سپاهانی ها نیز در ضدحمله چندین فرصت ایجاد کردند که در نهایت این دیدار دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم با 44 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و به کورس قهرمانی بازگردد.
دیدار رفت دو تیم که حاشیه های زیادی را به همراه داشت با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید که با پیروزی امروز پرسپولیس، شاگردان دایی انتقام دیدار رفت را هم گرفتند.
در آن دیدار دایی جمله معروف «داور به سمت سپاهان غش کرده بود» را به کار برد که این جمله جنجال زیادی را به پا کرد. قضاوت دیدار رفت را محسن قهرمانی بر عهده داشت.
علیرضا فغانی داور این دیدار در دقیقه 34 نیمه اول به مهدی شریفی از سپاهان کارت قرمز نشان داد. وی در نیمه دوم به محسن بنگر، محمدرضا خلعتبری و سیدمیثم حسینی از پرسپولیس و محمد غلامی و شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی از سپاهان کارت زرد نشان داد.
+ نوشته شده در شنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 10:20 توسط سجاد
|
پرسپولیسی ام