پسر جرمت چیست؟

جرمت چیست که یک ملت نام تو را فریاد میزند؟

جرمت چیست که مادری با فرزند ۷ ماهه مریضش که مشکل مالی‌ دارد به سراغ تو می‌‌آید؟

جرمت چیست که هواداران دو آتشه تیم رقیبت تو را عاشقانه دوست دارند؟

جرمت چیست که وقتی‌ یک استادیوم نام تو را میخواند صدای ورزشگاه را از تلویزیون نمیشنویم؟

جرمت چیست که همین فضای مجازی روزهاست از "۸" پر شده؟

ما فکر نمی‌کنیم فقط یک "مچ‌بند سبز" جرم تو باشد ..

جرم تو اسطوره بودن است

اینها از اسطوره می‌ترسند

این عادت این جماعت است

آنها از تختی ترسیدند ... از حجازی ترسیدند

از تو می‌ترسند .... از تو می‌ترسند . . .

به یاد عــــــلی کـــــــــریمی که هنــــــوز هم دوسش داریم ♥♥♥