داربی شیش تایی ها: شیش تایی های اولی 4 تایی شدند
امیدهای آبی ها پر پر شد !
در ادامه هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران در انزلی نتیجه جالب
توجهی رقم خورد. در تک دیدار برگزار شده امروز (چهارشنبه) ملوان در خانه با
نتیجه 4 بر 2 استقلال را در هم کوبید تا با سه امتیاز به دست آمده از این
بازی با 41 امتیاز موقتا به رده ششم جدول صعود کند.
گل های این بازی را سیامک کوروشی (10)، احمد آهی (14)، شاهین ثاقبی (48) و مهدی دغاغله (53)به ثمر رساندند و گل های استقلال را نیز محمد قاضی (52) و حنیف عمران زاده (94) وارد دروازه میزبان کردند.
استقلال با این شکست فرصت بازگشت به صدر جدول را از کف داد تا فولاد 51
امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول باقی بماند.
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲ ساعت 9:42 توسط سجاد
|
پرسپولیسی ام