بعد از اردوی کیش قلعه نویی گفت: از این به بعد "استقلال این گونه" بازی می کنیم.
دستت درد نکنه! لذت بردیم

دوستان پرسپولیسی!
کیسه ها خیلی به 4 علاقه دارن. بهشون یادآوری کنن که امروز چند تا نوش جان کردن؟؟

تیمی که ما رفت و برگشت 6 امتیاز ازش گرفتیم امروز تیم Kiseh F6 رو به فنا داد.

کیسه کش تو رو قسم میدم به جوووون فرناز بازم بگو 4444 خخخخخخخخخخخ